tisdag 2 juni 2009

Fyyy farao!!!

.. va jobbigt de va o lämna lilleman hos dagmamman idag!!! Han grät som bara den o klängde sig fast i mej o bara skrek!! :'(
Så när jag gick därifrån tjöt jag som bara den... så de blev inge körskola idag på fm iaf... hade verkligen inte kunnat koncentrera mig på fasen om jag hade gått då.... hua...
Men Karin har inte hört av sej nåt än, så jag antar att de har gått bra sen efter att jag gick därifrån gråtandes...

Annars då? joorå, livet rullar på som vanligt i en jääääääääääävla fart så man känner lite småpanik men men...

Snart ska man bli moster oxå!!! :D bara 22 dagar kvar till BF!!! Yeeeeeey!!!!! :))) Längtar som en tok efter den lille fisen!!! Mosters lille gullplutt!!!! ;))
Helt ofattbart att du ska ha en liten bebis älskade syster, men kul ska de bliiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! :D
Jag sitter hos henni nu o tittar på när hon packar, o de känns inte jätteroligt.....
Jag e verkligen JÄTTEGLAD för hennis skull men de e jobbigt för min egen skull... "/ men men, HON blir LYCKLIG och de e de enda som spelar någon som helst roll!!!

ligger i hennes soffa med laptopen i knät, o tittar på våra bästa år..

Nepp, nu ska vi åka en sväng!!
So long Suckers!!!!!!! ;))

Inga kommentarer: