onsdag 28 oktober 2009

Hemma..

.. med min lille fis som återigen, på mindre än 1 vecka, har 40 graders feber... Han e snorig o dan med så man lurar på om man verkligen kan bli förkyld igen efter så kort tid???
jaja, sjuk e han iaf min lilla älskling o jag gör ALLT för att han ska må bra o bli frisk!!

Va har hänt sen sist då? jaa... kommer inte ens ihåg när jag bloggade sist men jag har ju fått ett vikariat på avdelning 4, den bästa avdelningen i VÄRLDEN!!!!!! :D Yeeeeeey lucky mee!!! ;))

Har även hunnit med och blivit gudmor åt världens sötaste Kevin!!

Sen har man oxå fått en del mindre roliga besked men man får försöka att göra de bästa av situationen... Och hoppas på de bästa..

Vädret är heeelt underbart idag här i lille Västervik, kallt men soligt!! Önskar sååå att lilleman o jag kunde gå ut men de får vänta tills han e feberfri...

Har bestämt mej för o börja träna nu, fast de blir på gymmet som finns på sjukan... ska verkligen försöka övervinna min rädsla som DOM orsakade för mej under min låg,mellan och högstadietid...
Revanschens tid är här nu.. tror jag... ;))

Nepp, nu ska jag gå o hämta en glass i frysen åt min lille sjukling! Han e ju inget vidare matbenägen just nu så han får äta de han kan även om de bara e skit.... "/

Hepphepp, ha en bra dag allihopa!!
Kram på er!!

Inga kommentarer: