måndag 18 maj 2009

Ikväll känner jag att jag vill hinna med o göra så mycke men orken finns verkligen inte där!!
Undrar va de e för fel??? E ju konstant trött nu för tiden....
Fast de blir nog bättre bara körkortet e taget och jag kan börja koncentrera mej på min lilla familj och mitt intresse för scrapbooking och jobbet...
Och när vi får börja lämna lilleman hos dagmamman på de fasta tiderna så man inte behöver gå o oroa sej för de hela tiden med...

Fredrik försöker i skrivande stund att natta lilleman men de går inge vidare... *ler* Så jag får nog gå in o hjälpa honom nu skulle jag tro!! ;))

Avslutningsvis vill jag bara tillägga att jag måste bo i paradiset på jorden!! Ser sjön från köksfönstret, skogen precis bakom huset, lugnt o skönt på gatan där vi bor och hela trädgården full med tusenskönor och till sist ett plommonträd som står i full blom!! Underbart!!
Och de höll jag på o glömma, MINA ÄLSKADE RABARBER!!!!! Så imorrn ska vi baka rabarber-paj, lilleman o jag!!!

Byebye for now!! My duty as a mom calls now!!! ;))

Inga kommentarer: