torsdag 7 maj 2009

"Jag är bärgarn!! ..."

"-bärgarn?
-Jaa, du vet, som i wallenbärgarn... fast utan Wallen.."
Hahahaha, den e så jävla BRAA!!!!!!
Mato and lightning Mcqueen!!

Jaa, nu har de gått i ett heeela dagarna sen i måndags!! Ingen vila ingen ro!!
Eddy leker hur bra som helst med de andra dagbarnen, och är väldigt glad i Karin, så de känns tryggt än så länge!!!

Igår va vi på 1-årskalas hos Leia, och de va vääääääldigt trevligt måste jag säga!!
Zandra o Leia ( o peter med så för den delen) är så himla mysiga!! Eddy e nog fasiken kär i Leia asså!! Han bara vill pussas o kramas med henne hela tiden!! ;))
Fast de e nog ömsesidigt skulle jag tippa på eftersom att hon gärna ville krypa upp i famnen på'n!!! ;))
Barn, barn, inget är väl som barn?? *ler*

Nepp nu ska jag natta kudden!! Känner att jag e alldeles för trött för att orka sitta här mer nu!!

Ha de bra o ta hand om er!!

Kramar!!
Tjo Tjim hobbylim!!

Dagens visdom:

"Den lättaste dagen under en bantningskur är den tredje,
för då har man i alla fall redan slutat. "
~ Kurt Grosskurth

Inga kommentarer: