lördag 16 maj 2009

Just nu då?...

.... ja, just nu e jag bara så trött på allt. Vet inte varför, men alla har ju såna dagar så de e bara hoppas att kvällen går fort så man får gå o lägga sig o sova och förhoppningsvis vakna upp imorrn på ett bättre humör..
Handlade mycke i Ullared igår och kände mej nöjd men när jag kom hem så va de mesta av kläderna som jag köpt till Fredrik antingen för stort eller för litet... *suck*
Så frånochmed idag så får han köpa kläder själv! Orkar inte rabbla opp allt jag köpte men de va inte så mycke till mej själv iaf, de va mest till Lilleman och Fredrik, Men i höst när vi åker så ska jag bara handla till MIG!!!! Låter kanske själviskt men då får de göra de!

Nää nu orkar jag faan inte sitta framför den här jävla dum-burken längre.

Have a nice fucking evening....eller hur faan de stavas.. vem bryr sig...

Inga kommentarer: