måndag 11 maj 2009

WIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gissa om jag e glad idag eller vad!!!!!!!!!! :D

JAG HAR FÅTT TID FÖR UPPKÖRNING OCH UPPSKRIVNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHA!!!!!!!

Fyyy faaan va glad jag e för de!! Så håll tummarna för mej!!! ;))
Bästa av allt e att Fredrik sa att han skulle betala de åt mej bara för att jag skulle ta de men av 10 lektioner så har jag betalat 8 själv, för att de va 2 gånger som jag inte hade tagit ut pengar.. Annars hade jag betalt allt själv!!

Fyyy farao va jag förtjänar en shopping-tripp till Ullared nu!!!!! :)))
De ska bli sååå jäkla skönt!!!!

Så snart kanske man kan börja fundera på ett litet syskon till lilleman?.... ;))

Hepp, e alldeles för glad o sprallig för o kunna sitta kvar just nu!!
Skriver lite mer senare ikväll!!!!

PUSS O KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Rallysyrran sa...

Vad kul, då kanske du kommer å glider in på gårn nån dag!!!!Håller tummarna för Dig!!
Kram Rallysyrran

Linda-Tiden som flyr sin väg.. sa...

Hehehe, jajjumensan!! ;) Vi får hoppas på de iaf!!!!
Love ya sis!!!
Puss o kram!!!