fredag 8 maj 2009

Trött....

.... De e jag idag.. Lilleman med... Fast han ligger just nu o sover... kanske skulle ta o lägga mej en stund jag med??

Idag har de varit fullt upp minsann!! Först cyklade vi till dagmamman vid 9-tiden, skulle va där vid 9.30, Vi hann precis till 9.30!!
Sen va vi med dagmamman o barnen till lekparken på midgård å Lilleman hade jätte-skoj!!

Sen va vi hos min farmor o fikade en sväng, DU E UNDERBARAST SÖTASTE FARMOR!!!!! ÄLSKAR DIG MASSOR!!!!
Sen gick vi opp till Sanna en sväng o tittade på hennes hobbyrum och på hennes nya hyllor i köket o JÖSSES VA FIIIINT DE VA!!!!!!!!!

Jag vill med ha ett så stil-rent hem.... Men e man en stökare som jag så funkar inte de...
Faan asså.... ska baske mej slänga lite av de gamla vartefter här o sen handla lite nytt.. Men man kan ju som sagt ta lite i taget, man behöver inte ta allt på en gång!!! Köket e ju ingen mening med just nu då vi snart *förhoppningsvis* ska renovera köket! Då e de roligare o ta allt samtidigt!!
Men till vårt sovrum och till vardagsrummet och hobbyrummet och Lilleman rum kanske...
hmm... vi får la se!!! Ska ju till Ullared nästa vecka på Fredag o shoppa!! Ska bli hemskans kul faktiskt!!!
Och så ska jag in på Panduro outlet där dom har öppnat nyligen för o sälja ut utgående varor till minst halva priset!!!!!! :D
Ingen e gladare än jaaaaag!!!! Ska kolla lite åt dej mä Sanna!! ;))
Sen ska jag in på Martinshop o kolla lite ;)) dom har ju öppnat en outlet där oxå!!!

Nepp, sooova en stund nu!!!!
byebye!!

Inga kommentarer: