måndag 4 maj 2009

jaa, ni....

... Den här dagen kan bara DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!

Orkar inte skriva varför nu.. vi kan ta de senare.

Imorrn kommer dagmamman hit och de känns ju sådär... hållt på o städat hela dan bara därför..
JAG VILL INTE ATT LILLEMAN SKA BÖRJA!!! :'( Vem ska reta mej hela dagarna nu då?
Jag vet att han behöver komma ut o va med andra barn men....
de känns bara som om att de blir ytterligare 1 anledning till att säga HEJDÅ till min lilla bebis... asså, att bebis-tiden e över på riktigt, att han blir en stor pojk nu...

Blandade känslor med andra ord... Va e de de heter nu igen? Ambivalent? en slags hat-kärlek till de faktum att han ska börja hos dagmamma? Inte mot Karin asså, utan mot själva Grejjen de där med att han ska va borta dom där timmarna på dagen...

I fredags fick vi oxå veta att Fredriks förra chef Lars-Göran Hallberg gick bort natten mellan torsdag och fredag.. Men de va väntat sen länge, men ändå!! Känns ändå tungt o veta.. jag kände honom inte så där jätteväl men nog för att inse att han fattas oss!! Han kunde va sur o tvär många gånger men den verkliga gubben va ju så rar!! :')
Men han finns i våra hjärtan och i våra tankar!!

Näääe nu måste jag inta sängläge om jag ska orka med...

Inga kommentarer: