torsdag 30 april 2009

Jaha????

Å så bara dyker bilderna opp på bloggen???????? Internet börjar bli lite läskigt tycker jag....

Idag ska jag köra för Anna igen!! 11:30 ska jag köra, kan bli spännande o se hur de ska gå idag!! ;)

Jag har träningsvärk i magen!!!!!!!!!!! Fick för mej om att jag skulle göra situps igår.... vilket iofs resulterade i att jag gjorde 100 situps och 30 situps i sidled åt varje håll... så 160 situps totalt... jag e faan imponerad av mej själv asså!! ;))
Vill ju få en fast mage så att säga, så då har man ju inte så mycke o välja på... :O

Ser ut o bli fiiint väder idag!! Så idag ska vi ta en långpromenad Lilleman o jag!!
Vi ska gå från Farmor o farfar i Johannesdal hem till oss ute i brevik, Jaa, ni som vet var vi bor vet ju oxå att de e i andra änden av sta'n... ;) Så vi ska ta svängen förbi stan o kolla lite!! Måste försöka hitta ett par tygskor eller dylikt till lilleman, han blir ju så jäkla svettig om fötterna i sina svart "skinn"skor...

Nää om man skulle sätta på lite kaffe och äta lite frukost... För sen MÅSTE jag börja göra mej iordning så jag ser nåt o någe ut i skallen! Får ju inte tvätta håret förrens imorrn TIDIGAST eftersom att permanenten fixerar sig i luften så att säga... :D Men de gör mej inte ett dugg, ska hoppa in i en dusch imorrnkväll o vet att jag kommer NJUTA SOM ALDRIG FÖRR av denna dusch!! ;))

Håll tummarna för mej idag!!!

Dagens visdom:
Ibland när jag säger det jag tänker,
så märker jag att jag inte alltid tycker så
~Nalle Puh

Inga kommentarer: