torsdag 2 april 2009

Då har man varit o jobbat em/kväll på 4:an...
Tror inte att man kan ha bättre arbetskamrater än vad jag har på avd 4!!!! Ni e dom underbaraste människor som jag någonsin jobbat ihop med!!! Jag vet att jag kan va flamisg ibland men de beror bara på att jag e trött!! ;)) LOVE U GUYS!!!!!!!! <3

Kvällen gick bra om än att man [inbillar] sig att man mår illa o har ont i magen bara för att de går maginfluensa igen..
Men jag har ju haft de som tidigare nämnt (?) 3 gånger innan så varför skulle jag klara mig undan denna gång???? :( Men vi får väl hoppas på de bästa iaf..(peppar,peppar ta i trä!!!)

Imorrn så blir de o köra igång ordentligt med Bygget av garaget!! Så imorrn ska här servas med mat och saft, och kaffe o brö` och allt va de vill ha för o orka med hela dagen!!!

På lördag blire väl att baka bullar om tid finns och förutsatt att vi klarar oss undan magsjukan..
Gör vi de så blire kaffe o bullar i trädgår´n om de blir fiiint väder!!!
Har ju vatt helt underbart väder idag, hoppas att de håller i sej!!!

Dagens visdom:
Att djup älska någon ger dej styrka,
Att vara djupt älskad av någon ger dej mod! ~Lao-Tzu

Tack för kaffe o brö´, kyss ma i aschört ajö!!!! ;))

Inga kommentarer: