fredag 3 april 2009

Bara va....

... betyder så mycke ibland!! Idag har verkligen varit en sån dag o de va välbehövligt med!
Vi har varit ute i stort sett hela dagen, och nu ikväll blev de årets första korvgrillning i trädgår´n!! Smakade hur bra som helst!!! :))

Och jag hoppas så innerligt att detta väder håller i sej nu!!!

Idag har jag klappat på lillasysters bebismage!! O så kände jag bebben röra på sej!! Huuu va läskigt de va!!!
Jag vet, jag har själv varit gravid men JÖSSES VA LÄSKIGT DE VA O KÄNNA BEBISEN RÖRA PÅ SEJ!!!!!!!!!!!!!! :O Men ack så mysigt!!! :D

Längtar så himla mycke efter en liten till!! Fast ändå inte... Men åh, va mysigt!! ;)
Men först ska jag ta körkortet,
Så nu den 16 April kör jag första körlektionen med körskolan!!! :))))
Så håll tummarna för att de går bra för mej nu när jag verkligen har gett mej den på´t!!!! ;))

Nepp nu ska jag titta till lilleman sen ska jag lägga mig ner med en filt o körskoleböckerna i soffan o plugga lite!!!

Dagens visdomsord:
Den som menar att de va bättre förr,
mår bättre idag än vad han kommer göra imorrn!!

Puss o kram kiruna hangar!!! ;))

Inga kommentarer: