måndag 20 april 2009

Imorrn e de dags igen!!!!!

Jag längtar verkligen tills imorrn!!!!!
Ska ju nämligen köra imorrn igen!!!

Idag har jag varit o scrappat lite så jag hann med och göra 2 LO´s helt från grunden och sedan göra klart en 3:dje som jag inte va heelt klar med.
Så snart blire att köra igång kursen jag ska hålla i, ska dock lägga de på helgen så att de som vill va med kan de oxå.. Och för oss som har barn att man kan få fatt i barnvakt så slår man 2 flugor i en smäll liksom... :))

Lilleman va trött imorse och sov ända fram till 10:00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tro att jag vaknade i ren panik o sprang opp o kolla klockan o insåg att vi hade sovit till 10!!
Så de va bara att dra opp lilleman ur sängen och ge honom gröt o försöka få resten av dagen på rätt spår.... De gick mindre bra kan man säga!!!

Nepp, nu måste jag ta tag i disken!!

Dagens visdom:
Ett skepp som har seglat för långt kan vända,
men det finns ingen väg tillbaka för det ord som är sagt.
~Malajiskt ordspråk.

Chip o hej!!!

Inga kommentarer: