måndag 13 april 2009

Man har så mycke man ska hinna med!!!

Eddy o Jag! :D <3
... Men man hinner inte med!!! Herregud, tiden bara rusar ju!! Fattar ínte hur jäkla fort de går asså!! Snart e påsken över den med! Jösses!!....

Har inte hunnit med o blogga på ett par dar nu, men jag överlever!! ;))

Nu har lilleman somnat och jag kan inte bestämma mej för VAD jag ska göra... Har massor med finlir som måste görs, men jag vet inte i vilken ände jag ska börja i...

diska,tvätta,städa uppe,städa hobbyrummet,måla hobbyrummet,skala potäter,SOVA???,beställa pysselgrejjer,planera linköpingstripp,plugga körkort,söka jobb,plocka ner påsk-pyntet,stryka tvätt,vika tvätt,rensa garderoberna....

Jaa, listan kan göras ÄNNU längre!!!! *pust*


Men de blir nog att gå ner i källaren o tvätta, städa hobbyrummet,stryka tvätt och vika tvätt...

Då har man ju fått lite gjort idag...

För sova de får en göre när en ligger 3 meter under backen....


Dagens visdom:

Det högsta är ej att aldrig falla,

utan att resa sig efter varje fall.

~ Kineskiskt ordspråk

Inga kommentarer: