måndag 27 april 2009

A new day has come!!

Nu är man alltså 1 år äldre.. känner mej inte mycke klokare men de kanske man e??? ;))
Gårdagen tillbringade vi hemma hemma hemma!!!! O skönt va de oxå, kanon-väder va de så de kunde ju inte bli bättre!!

Igår blev jag firad av Mamma Ivar o Johan, Mia, Helene o Robban, Birgitta o Erik! De va riktigt mysigt o ha familjen här!

Sen på kvällen grillade Fredrik o jag så mia stannade kvar här o åt mat med oss oxå!
Asså, hur jävla gott e de inte med grillat kött? o färska champinjoner? O paprika???
Gaaah!! Låter som Homer Simpson.. ;))

Lilleman ligger o sover fortfarande, vill inte väcka honom då han somnade så sent igår..

Ska snart gå ner o plocka ihop mina scrapbookinggrejjer till eftermiddagen!! Se vad man kan åstadkomma för någe idag...
Har ju inte tagit kort på mina LO's än, jag har ju inte riktigt hunnit med... Men Håll ut!!! De kommer!!! ;))

Nu vaknade lilleman!!! Nu ska jag gå o ta opp honom ur sängen, byta lite blöja, ge honom gröt o sen e de full fräs på den nya dagen återigen!!

Dagens visdom:
Vänlighet är ett språk som till och med
den stumme kan tala och den döve kan höra.
~ Okänt ursprung

Hörröni!! På återseende!!!

Inga kommentarer: