tisdag 7 april 2009

Nu e de ett tag sen...

... sen jag bloggade!! Eller jaa, ett par dagar iofs, men ändå!!
Har inte hänt så mycke nytt sen sist.... Bara ätit, sovit o jobbat typ...
Men de funkar de oxå!!

Idag har jag varit o skrivit in mej på denna jävla arbetsförmedlingen, som för övrigt borde byta namn till Arbetsförnedringen!!!!!!!
Jag lyckades att göra mig osams med min handläggare redan inom de första 10 minutrarna!!! De måste faan va rekord!!!
Orkar inte dra hela historien nu, gört en annan dag...

Nu ska jag äta lite Hallon/blåbärspaj med min älskade, sen ska jag beställa lite pyssel-grejjer!! :D

Åh, jag hittade en sån fiin klänning o tröja idag som jag verkligen vill ha, men jag får se hur jag ska göra.... blir ju liiiiiiiiiiite snål dårå......
jajaja, de bekymmret kan jag åsidolägga för idag iaf!!!

Nepp, nu e de KAFFE (!!!!!), paj och the mentalist på tv3!!!

Byebye!!!

Inga kommentarer: