lördag 25 april 2009

Härligt väder!!!

Idag har susanne, pelle o barnen varit här o firat mig!! Jag fick en såååå himla fiiin lykta av dom som numera hänger vid ytterdörren o bara gör sig fin!!! ;)) Blev riktigt glad för den!!
TACK KÄRA SYSTER; SVÅGER O SYSKONBARN!!!!!!!!!!!

Lilleman sover så jag passar på o skriva lite....
Igår va vi på marken i Gamleby, jättemysigt o bara gå o spåna lite! Handlade typ bara marknadskarameller... jaa, o så ett par shorts till lilleman, lite papper, en pyjamas till lilleman, en ballong till lilleman, jaa, de där man brukar spendera pengar på, på en marknad...

Sitter oxå o väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan få hänga opp min tvätt ute!!
Undrar om man ska gå ut o sätta sig i solen en stund o steka fläsket??
hmmm.... man ska INTE SITTA INNE EN SÅN HÄR DAG!!!!!!

Nepp, nu går jag ut!!!!

Dagens visdom:
Skjut inte upp det du kan göra idag till imorgon,
ty då kan det vara försent..

Puss o kram cykelram!!

Inga kommentarer: