söndag 5 april 2009

Jajjumen!!

..Man sitter nu på jobbet och klockan e 04:10...
De e ganska skönt att jobba natt men jag e nog liiiiite för aktiv för att jobba natt igentligen...
Vill ha nåt att göra hela tiden! Så nu inatt har de varit lugnt så jag har pluggat lite med körkortsteorin..
Men natten som kommer får jag nog ta med mina scrap-grejjer o scrappa lite tror jag.. Man kan orka hålla sig någelunda pigg på ett annat sätt än när man bara sitter o läser i en bok...
Eller va tror ni??

Nu e de "bara" 3 timmar kvar innan jag får åke hem o sooooova!!
Bygget av garaget fortskrider sakta men säkert, Älsklingen o Erik har satt opp ett par väggar iaf!
Så senare idag kommer även svågern hem o hjälper till med garaget!

Längtar efter min sääääääääng!!!!

Nepp, duty calls!!! ;))

Byebye!!

Inga kommentarer: