lördag 25 april 2009

jahaja....

... då va ännu en dag till ända...
Idag har varit en sån där riktigt skön o lugn dag! Syster med familj har ju som tidigare sagts varit här idag, sen efter de har vi bara slappat lilleman och jag..

Tvättat 4 maskiner tvätt så nu får jag väl börja tvätta rena kläder... Eller så får jag råna lillasyster på hennes alla småååååå bebis-kläder o tvätta de åt henne så jag har någe o göra de dagar jag e hemma... ;)))

Vi sitter o tittar på Speedway-GP:t men jag har inte riktigt de humöret just nu... e trött o vill helst av allt sova men jag måste hoppa in i duschen o rake bena, sen måste jag sy iordning mina nya gardiner o sätta opp ikväll... imorrn hinner jag inte...
...Ska ju garnera 2 tårtor då jue....

Har nu ikväll bakat 2 supersmarriga tårtor!!

Tårta nr 1; blev en tårta med vispad grädde, marzan-sås, krossad ananas, jordgubbssylt och ett rosa (♥) marzipan-lock på ;)) E ju trots allt MIN dag imorrn!!!! :D

Tårta nr 2; Blev en tårta med chokladbotten, vispad grädde, marzan-sås, mosade hallon och lite riven mjölkchoklad, och ska bli garnerad med Vispad grädde och Choklad-flarn och lite Hallon!!

Bara hoppas att folk tycker om tårtorna!! :O
Annars får di va utan!!!

Jaa, mer än så har jag väl inte att förtälja just nu... Imorrn kommer de väl lite mer antar jag!

Fick föresten ett kort av min ♥farmor♥ igår som hade skrivit; Jag vill fira dej så hjärtligt på 25-årsdagen med all lycka i framtiden med en stor kram önskar Farmor!!
Och så hade hon skickat med 300 kr!!!!! Har ju sagt att hon inte skulle ge mej nåt men hon e envis den lilla damen!! ;))
♥ÄLSKAR DEJ FARMOR!!!!!!!!♥

De e kanske dags att ta tag i de där med o hoppa in i duschen.... o plocka fram symaskinen...
jaa, de måste jag göra nu!!

På återskrivande!!! ")
Byebye!!

Inga kommentarer: